Frequently Asked Questions (FAQ)

Frequently Asked Questions (FAQ)2021-07-25T10:14:36+00:00

Frequently Asked Questions (FAQ) – Veelgestelde vragen

Wij kunnen het ons goed voorstellen dat je nog vragen hebt. Daarom hebben wij enkele veelgestelde vragen op een rijtje gezet zodat je dit eens rustig kunt doorlezen.

Mijn vriend(in) wil een keer mee komen naar een training kan dat?2020-06-23T09:01:04+00:00

Overleg even vooraf met je trainer of het uitkomt. We hebben ook pakketten voor duo-trainingen. Als je een PT hebt, krijg je natuurlijk alle aandacht tijdens je training en is je training specifiek op jou afgestemd. Bij een duo training zal de trainer jullie beiden dus moeten begeleiden en wordt zijn aandacht verdeeld. Daarom dus altijd overleggen of je een keer iemand kan meenemen.
Wellicht kan je vriend(in) beter een eigen afspraak maken met een van onze trainers?

Kan ik ook een keer in Oosterhout een PT krijgen als ik normaal in Breda de PT krijg?2020-11-04T22:05:03+00:00

Je kan zowel in Oosterhout als Breda je PT krijgen!¬† (Of zelfs in Weert ūüôā¬† )¬† Je kan dat overleggen met je eigen trainer en dan in de app een andere beschikbare dag/tijd in de andere vestiging kiezen. Let er wel op dat je dan dus ook bij die Basic-Fit je “Gymtime” moet reserveren!¬† Kan natuurlijk handig zijn als je in je “eigen” club geen “Gymtime” meer kan reserveren, maar wel in de andere club!
De trainers van Breda werken ook gewoon in Oosterhout, wel op andere dagen/tijden dan je wellicht gewend bent!

Is er een rustig moment om te trainen? Waarop er niet teveel mensen in de sportschool zijn?2020-06-23T09:02:03+00:00

In overleg met je trainer kan je bepalen wanneer jou het beste uitkomt om te trainen. Schaam je niet omdat je wellicht iets te zwaar bent of niet met grote gewichten aan de slag kan gaan. Al de “spierde mannen en vrouwen” die je wellicht ziet zijn zelf ooit begonnen en kijken echt niet op je neer, ze zullen je eerder aanmoedigen en je waardering geven dat JIJ de stap hebt gemaakt om ook te starten!

Ik wil niet dat anderen mijn gewicht kunnen zien, wie heeft allemaal toegang tot mijn ingevulde gegevens?2020-06-23T09:01:11+00:00

Alleen jij en onze trainers kunnen je gegevens inzien. Onze trainers zullen je gegevens natuurlijk vertrouwelijk behandelen en als we een foto willen gebruiken op sociale media of andere kanalen, zullen we je daar altijd toestemming voor vragen.

Ik wil graag afvallen, hoe pakken jullie dat aan?2020-06-23T09:01:44+00:00

In een intakegesprek bekijken we je doel wat je wil gaan behalen en naar je huidige situatie en bepalen zo in overleg het te volgen traject. 2Refocus maakt een maatwerkplan waarbij je je doel kan gaan behalen!

Ik weet niet of ik wel steeds op dezelfde dag van de week kan trainen, verlies ik dan mijn credits?2020-06-23T09:01:39+00:00

Je kan in overleg met je trainer je trainingen inplannen, als je een keer niet kan, kan je die training verzetten of naar een andere beschikbare tijd of bij een andere trainer van ons team!

Ik heb nu steeds dezelfde trainer, kan ik ook eens wisselen?2020-06-23T09:01:18+00:00

Ja natuurlijk. Je kan in het rooster zien wanneer er trainingen openstaan en bij welke trainer, dus ga je gang en plan je eens bij een andere trainer in!

Ik heb geen ervaring met sporten, is het voor mij dan niet te zwaar?2020-06-23T09:02:08+00:00

Bij 2Refocus is ieder individu uniek en wordt er een programma op maat gemaakt. Tijdens een intake maken we een inschatting van jouw fysieke toestand en maken daarop een plan. Omdat we 1 op 1 begeleiding geven finetunen we dit meteen desnoods tijdens de training!

Ik heb geen conditie, kan ik dan wel meteen gaan sporten?2020-06-23T09:01:51+00:00

Absoluut! Ook als je geen conditie hebt, helpen we je graag. Door onze persoonlijke begeleiding maken we een trainingsplan op maat en houden dus rekening met je beginsituatie en doel(en).

Ik heb een training ingepland staan, maar kan nu die dag toch niet?2020-06-23T09:01:33+00:00

Je kan een ingeplande training nog tot 24 uur er voor annuleren. Dan behoud je de credit voor die training. We proberen een aantal klanten achter elkaar te plannen. Binnen 24 uur lukt het ons niet om een vervangende klant voor jouw geboekte training te vinden en ben je dus je credit voor die training kwijt.

Ik heb een training bij jullie geboekt staan, moet ik nu ook nog bij de Basic Fit reserveren?2020-06-23T12:55:55+00:00

Door de corona maatregelen moet Basic Fit inderdaad precies weten wie er wanneer aanwezig is in de gym. Je moet dus √©n een reservering maken voor het uur dat je PT hebt bij de Basic Fit √©n bij 2Refocus.¬† Dat zal in het begin even wennen zijn…… maar het is nu even niet anders!
Je krijgt van Basic Fit alle info over hoe je daar een reservering kan maken!

Ik heb een pakket voor 3 maanden afgesloten, maar ga nu toch nog 2 weken op vakantie, hoe zit dat met mijn credits?2020-06-23T09:01:28+00:00

Geef zo snel mogelijk door wanneer je weet dat je niet kan, dan is er niets aan de hand. Je trainer zal de ingeplande trainingen even annuleren en je behoudt je credits! Hoe eerder jij een training annuleert, hoe meer kans wij hebben om deze training op te vullen met een andere klant!

Staat jouw vraag er niet bij? neem dan direct contact met ons op. Bel Rico van de Ven op het nummer 0634621512 of verstuur een email naar info@2refocus.nl. Ook kun je ons contactformulier invullen.

2REFOCUS

KLAAR OM VAN START TE GAAN?

Yes! Let’s goooo

¬© Copyright 2017 –¬†2021¬†¬†¬†|¬†¬†¬†2REFOCUS¬†¬†¬†|¬†¬†¬†By Rico van de Ven¬†¬†¬†|¬†¬†¬†All Rights Reserved¬†¬†¬†|¬†¬†¬†Powered by¬†WordPress